A vevőim reklámoznak engem. Érdekel a titok?

A vevőim reklámoznak engem. Érdekel a titok?

Alapvetően két esetben mesélünk egy szolgáltatásról, vásárlásról.
Ha az nagyon rossz volt, vagy ha meglepően jó. Az átlagos, megkaptam-amit akartam-de semmi-extra élményekről nem beszélünk. Sőt, el is felejtjük.

Mitől lesz felejthetetlen egy vásárlói élmény? Azt hiszed, nagy dolgok kellenek hozzá? Korántsem. Ha 1-2%-kal meghaladod az elvárásaikat, az már bőven elég.

Elvárásai mindenkinek vannak, akár tudatosan, akár tudattalanul.

Nézzük végig ezt egy éttermi vacsora kapcsán.
Ha bemész egy étterembe, elvárod a tisztaságot, a gyorsaságot, hogy figyeljenek rád, jó legyen az étel, az ár érték arány. Ha büdös van, üres, vagy a pultot támasztják a pincérek és kelletlenül jönnek eléd, már fordulsz is ki.

Mivel tudják az ajánlást, reklámozást elérni a mellett, hogy teljesítik az alap elvárásaidat?

Például, ha amíg várakozol, kapsz pár falat kenyeret, és vajat, hogy kibírd a kajáig. Ha hoznak extra evőeszközt, ha leejtetted, anélkül, hogy szólnál. Művirág helyett friss van az asztalon. A mosdóban van fogselyem is. Apróságok. Fillére dolgok. Mégis rengeteget adnak az ügyfélélményhez.

A Te szolgáltatásodnál mi lehet az, ami ennyire egyszerű, kevésbe kerül, mégis kiemel az átlagból?

Írd meg, milyen területed működik a vállalkozásod, és te mivel növeled az ügyfél élményt! A kommentelők és megosztók között egy coachingot sorsolunk ki.

Megosztás:

Vélemény, hozzászólás?

Close Menu
×
×

Cart